Legalezko menzioak

irivis konpainiak

N° SIRET : 51780798800012

Datu pertsonalen tratamendu automatizatua

Espiritu Santuaren Parrokia Larrun eta gizartea IRIVIS ez beste edozein gune bisitari bildu edo erregistratutako irekiak eta borondatez batez helbide elektronikoak dagokion informazioaren bidez eskaintzen dena baino pertsonala. Gogora dezagun eskubide bat sartzeko, horiek aldatzeko, zuzentzeko eta zuri buruzko (34 artikulu "eta Askatasunak" Urtarrilaren 6, 1978 legea) datuak ezabatu duzula. Eskubide hori gauzatzeko, jarri harremanetan webmaster.

Edozein fitxategi salmentarako uko dugu posta-helbideak, helbide elektronikoak, telefono zenbakiak, fax, edo beste edozein informazio ala ez. Zure datuak du zure eskaera betetzeko bakarrik erabiliko dira. Halaber, jakinarazi nahi digu (bestela zuk ezean) lagundu ahal izango dute.

jabetza intelektuala

Espiritu Santuaren Parrokia Rhune gunean, bere edukiak barne, legez babestuta indarreko Frantzian. IRIVIS eta Espiritu Santuaren Parrokia Larrun jabetza intelektualaren gunearen eta haren edukien (testuak, argazkiak, ilustrazioak, irudiak, logotipoak eta abar) buruzko eskubide guztiak jabeenak dira bakar.

Gunean jasotako edukia da copyright eta ugalketa edo banaketa-gaia aldez aurretik Espiritu Santuaren Parrokia Rhune baimenik gabe eta gizartearen IRIVIS zigor zigorrak urratzea da.

Espiritu Santuaren parrokia Rhune @ 2010

Guztiz edo partzialki kopiatzea euskarri batzuk da egilea hitzarmena gabe debekatuta.