Otoiz taldeak

• Arrosorioko taldeak : elgarretaratzen dire etxeetan.

• Senperen astelehen guziz arrosorioa errana da elizan 3 ak eta 4 ak artean.

• Saran, hilabetean behin, ortziralez, Adorazionea arratsaldeko 5 ak eta 6 ak artean.

• Azkainen, otoitza, astearte guziz « Adina » xahar etxean.

Haurren liturgia

Haurrak gonbit dire igande guziz, bainan parte hartze handiagoa dute « familien meza » delarik, katixima egileekin antolatua delakotz.

Paropiako koralak

Azkaingo koralaren arduraduna :

Mattin Azarete,

Senpereko koralaren arduraduna :

Pierre Camino,

Liturgia taldeak

Igandetako liturgia prestatzen dute, Parropiako hiru elizentzat eta hori bakotxak bere aldian.

Girixtino formakuntzarako molde ezin hobea da. Nork edo nork nahi badu talde hortan sartu, ongi etorri beroena egina izanen zaio.

Arduraduna :

Azkaine :

Michel DAUBIGNEY Tel. 05 59 54 09 56

Beretterrak

Nahi luketen gazteek, mutiko ala neska, parte hartzen ahal dute sail hortan. Presuna heldu batzuek ematen diota formakuntza bat.

Arduradunak :

Azkaine :